N Vlaky a lokomotivy - různé druhy nejen lokomotiv ve velikosti N.
Výprodej součástek za skvělé ceny zde
Volejte +420 464 601 222 (Po-Pá 8-17h)

N Vlaky a Lokomotivy

Jste nadšenci pro kolejové železnice a modely v měřítku N? Hledáte nový vlak nebo lokomotivu do svého vlakového parku? Pak je tato kategorie produktů N Vlaky a lokomotivy správnou volbou. Najdete zde široký sortiment různých variant: N Vlaky a N Lokomotivy. Stačí si jen vybrat a pustit se do stavby.

rozbalit text


Produkty

  • Dvouválcové stroje konstrukční řady 01 se považují za první lokomotivy pro rychlé vlaky, které vznikly v rámci projektu jednotné konstrukce První volně ložené zboží bylo vybaveno

    10218,- Kč
  • Dvouválcové stroje konstrukční řady 01 se považují za první lokomotivy pro rychlé vlaky, které vznikly v rámci projektu jednotné konstrukce První volně ložené zboží bylo vybaveno

    13222,- Kč
  • V roce 1935 společnost Lok 01 150 dodávala s číslem 22698 místní Malošel & John v Kassel Společnost Bebra nejprve těžce provozovala své uhelné doly na střední horské trati v Hesen

    9369,- Kč
  • Když se v Německu po válce znovu objevila potřeba nových parních lokomotiv, byly mezi návrhy čtyř lokomotiv předloženy také návrhy pro novou řadu 23 Na základě dvou lokálních loko

    8420,- Kč
  • Když se v Německu po válce znovu objevila potřeba nových parních lokomotiv, byly mezi návrhy čtyř lokomotiv předloženy také návrhy pro novou řadu 23 Na základě dvou lokálních loko

    11422,- Kč
  • V August 2005 si Cisalpino, společný podnik SBB a Trenitalia, pronajímala lokomotivy konstrukční řady Re 484 Tyto prostředky jsou určeny na podporu opatření na ochranu obchodu, kt

    6060,- Kč
  • Elektrické lokomotivy společnosti Siemens typu ES64U4, používané jako řada 1216 (Taurrus III) ÖBB, a další evropské železniční podniky, jsou univerzální víceúrovňové univerzální mo

    5788,- Kč
  • Od léta 2023 je elektrická lokomotiva 101 019 značky DB AG se zvláštním designem na cestách! Ve spolupráci s Fleischmann a s cílem jízdy nyní stroj vysílá signál, že cestovní ruch

    6614,- Kč
  • Železniční podnik Hector Rail založený ve Stockholmu v roce 2004 provozuje vlaky mezi Skandinávií a Německem Od roku 2016/17 využívá společnost Hector Rail deset lokomotiv z býval

    7216,- Kč
  • Konstrukční řada 185 2 je elektrická lokomotiva s duálním systémem, s vylepšenou skříní crash a s funkcí Bombardier Transportation Je použitelný na obou běžných střídavých soustav

    6060,- Kč
  • Stroje řady E 41 (od roku 1968: 141) byly poprvé dodány německým spolkovým drah v roce 1956 pro lehkou a smíšenou službu na hlavních tratích s maximální rychlostí 120 km/h a trvalý

    6312,- Kč
  • Postupná elektrifikace sítě tratí DR vyžadovala na začátku 80 Let vývoj čtyřosého elektronického lokomotivy Řada 243 je univerzální elektrolokomotiva odvozená z modelu Probelomot

    6614,- Kč
  • DB Netz AG je společnost Deutsche Bahn AG, která se týká železniční infrastruktury Odpovídá za síť tratí o délce téměř 33 400 kilometrů včetně všech provozních zařízení V roce 18

    6312,- Kč
  • Pro označení série E 19 jako lokomotiva pro rychlé použití bylo vozidlo nejprve dodáváno v laku s červeným lakem S ohledem na II Světové války se neúčastnila plánované rychlé dop

    7818,- Kč
  • Elektrická lokomotiva BR 185 z Epoche VI je moderní model s rozchodem koleje N Detailní graviační podvozková jednotka, individuálně obsazené pískoviště, volně stojící manipulové r

    5451,- Kč
  • Elektrická lokomotiva BR 185 z MRCE v epoše VI jako moderní model s velikostí stopy N Detailní graviační podvozková jednotka, individuálně obsazené pískoviště, volně stojící manip

    4939,- Kč
  • Model piko DB E 18 je první, konzistentní a kvalitní model této řady v měřítku 1:160 Mezi jeho hlavní přednosti patří střešní zařízení, sběrače typické pro lokomotivy DB a izoláto

    6614,- Kč
  • Podle konstrukční řady E 91 bude piko s konstrukční řadou E 32 zastupovat další důležitou zástupkyni za staré elektrické lokomotivy na N koleje Hnací ústrojí a kola pro ukládání,

    6449,- Kč
  • ParametrySpojka: šachta NEM Světlomety: Trojité světlomety V závislosti na směru jízdy dvě červená koncová světla Provedení modelové železnice: dieselová lokomotiva, model Délka př

    6166,- Kč
  • V letech 1960 až 1982 nabila DR posunovací lokomotivy konstrukční řady v 60 I přes dobrý zvuk u zaměstnanců a dílny byla po dodání první série provedena některá vylepšení Hmotnos

    6768,- Kč
  • V letech 1960 až 1982 nabila DR posunovací lokomotivy konstrukční řady v 60 I přes dobrý zvuk u zaměstnanců a dílny byla po dodání první série provedena některá vylepšení Hmotnos

    5116,- Kč
  • ParametrySpojka: Šachta NEM spřáhla Provedení podvozku (model): Podvozek z kovu Železniční společnost: DB Světlomety: Dvojité světlomety přední Provedení modelové železnice: parní

    6768,- Kč
  • Skládá se z krytého nákladního vozu s brzdnou vzou, třídy G10, dvou štěrkových vozů, typu Talbot a cisterny s brzdnou plošinou Tento text byl přeložen strojově ParametrySpojka: V

    3457,- Kč
  • Prototyp: Dvoukomitive BR 248 (Vectron Dual mode) BUG dopravní výstavba se, Berlín Z produktové řady Vectron společnosti Siemens Provozní číslo 248 024-2 Provozní stav od roku 2

    9411,- Kč