SARS-CoV-2: Odesíláme jako obvykle!
Volejte +420 464 601 222 (Po-Pá 8-17h)

Reklamace

Reklamace zboží pro spotřebitele i firemní zákazníky

  • Pokud Vám zboží z nějakého důvodu vypovědělo službu, omlouváme se za komplikace.
  • Reklamaci vyřídíme v nejkratším možném termínu.
  • Přiložte kopii nákupního dokladu.
  • Zboží zašlete na adresu uvedenou na faktuře. V žádném případě neposílejte na blízká odběrná místa služeb jako Zásilkovna - nebude vyzvednuto.
  • Zboží nezasílejte na dobírku - nebude převzato.
  • Doporučujeme využít služby PPL Balík pro tebe nebo České pošty.
  • Zboží vyměníme nebo opravíme.
  • Pokud již zboží není v záruce, prosím kontaktujte nás, pokusíme se Vám zajistit pozáruční opravu, pokud to bude možné.

Vrácení zboží pro spotřebitele

  • Zboží které jste u nás jako spotřebitel nakoupili, je možné vrátit do 14-ti dnů.
  • Zašlete zboží zpět k nám s kopií nákupního dokladu - nejlépe i s číslem účtu kam si přejet peníze vrátit.
  • Přiložte kopii nákupního dokladu.
  • Zboží zašlete na adresu uvedenou na faktuře. V žádném případě neposílejte na blízká odběrná místa služeb jako Zásilkovna - nebude vyzvednuto.
  • Zboží nezasílejte na dobírku - nebude převzato.
  • Doporučujeme využít služby PPL Balík pro tebe nebo České pošty.
  • Vrátíme Vám peníze.