Výprodej součástek za skvělé ceny zde
Volejte +420 464 601 222 (Po-Pá 8-17h)

Reklamace

Reklamace zboží pro spotřebitele i firemní zákazníky

  • Pokud Vám zboží z nějakého důvodu vypovědělo službu, omlouváme se za komplikace.
  • Reklamaci vyřídíme v nejkratším možném termínu.
  • Přiložte kopii nákupního dokladu.
  • Zboží zašlete na adresu uvedenou na faktuře. V žádném případě neposílejte na blízká odběrná místa služeb jako Zásilkovna - nebude vyzvednuto.
  • Zboží nezasílejte na dobírku - nebude převzato.
  • Doporučujeme využít služby PPL Balík pro tebe nebo České pošty.
  • Zboží vyměníme nebo opravíme.
  • Pokud již zboží není v záruce, prosím kontaktujte nás, pokusíme se Vám zajistit pozáruční opravu, pokud to bude možné.

Vrácení zboží výhradně pro spotřebitele

  • Zboží které jste u nás jako spotřebitel nakoupili, je možné vrátit do 14-ti dnů.
  • Zboží zakoupené na IČ nelze vracet.
  • Zašlete zboží zpět k nám s kopií nákupního dokladu - nejlépe i s číslem účtu kam si přejet peníze vrátit.
  • Přiložte kopii nákupního dokladu.
  • Zboží zašlete na adresu uvedenou na faktuře. V žádném případě neposílejte na blízká odběrná místa služeb jako Zásilkovna neb Balíkovna - nebude vyzvednuto.
  • Zboží nezasílejte na dobírku - nebude převzato.
  • Pokud bylo zboží používáno nebo nese známky použití nebo není-li ve stavu způsobilém pro další prodej, můžeme vrátit jen poměrnou část ceny nebo vrácení zboží odmítnout.
  • Vracet nelze software, CD a DVD nosiče se softwarem ani software dodaný online. Z hygienických důvodů není možno vracet obličejové masky, filtry, hygienické potřeby ani další položky, u kterých došlo k porušení hygienického balení. Týká se to také alkoholtestrů a jejich náústků.
  • Nelze vracet zboží upravované dle požadavku zákazníka, ani speciální položky objednávané výhradně na přání zákazníka, pokud je s tímto předem srozumněn.
  • Náklady spojené s odstoupením nese kupující v plné výši.
  • Doporučujeme využít služby PPL Balík pro tebe nebo České pošty.
  • Do 14-ti dnů Vám vrátíme peníze.