Reklamace
Reklamace zboží pro spotřebitele i firemní zákazníky
- Pokud Vám zboží z nějakého důvodu vypovědělo službu, omlouváme se za komplikace.
- Reklamaci vyřídíme v nejkratším možném termínu.
- Přiložte kopii nákupního dokladu.
- Zboží zašlete na adresu uvedenou na faktuře. V žádném případě neposílejte na blízká odběrná místa služeb jako Zásilkovna - nebude vyzvednuto.
- Zboží nezasílejte na dobírku - nebude převzato.
- Doporučujeme využít služby PPL Balík pro tebe nebo České pošty.
- Zboží vyměníme nebo opravíme.
- Pokud již zboží není v záruce, prosím kontaktujte nás, pokusíme se Vám zajistit pozáruční opravu, pokud to bude možné.
Vrácení zboží pro spotřebitele
- Zboží které jste u nás jako spotřebitel nakoupili, je možné vrátit do 14-ti dnů.
- Zašlete zboží zpět k nám s kopií nákupního dokladu - nejlépe i s číslem účtu kam si přejet peníze vrátit.
- Přiložte kopii nákupního dokladu.
- Zboží zašlete na adresu uvedenou na faktuře. V žádném případě neposílejte na blízká odběrná místa služeb jako Zásilkovna - nebude vyzvednuto.
- Zboží nezasílejte na dobírku - nebude převzato.
- Doporučujeme využít služby PPL Balík pro tebe nebo České pošty.
- Vrátíme Vám peníze.