N Lokomotivy
Jste nadšenci pro kolejové železnice a modely v měřítku N? Hledáte novou lokomotivu do svého železničního parku? Pak je tato kategorie produktů N Lokomotivy správnou volbou. Najdete zde široký sortiment různých variant. Stačí si jen vybrat a užít si řízení vlaků.
-
Jako náhrada za nákladovou dopravu, která byla původně stanovena pro společnost G 10, se vyvinula řada 50 až do konce doby parního...
11235,- Kč -
Konstrukční řada 212 je považována za přímou sérii podsestav v 100, ale byla zkonstruována podle požadavků na její vývoj Pouze...
5239,- Kč -
Po vyčlenění konstrukční řady 211 na německou spolkovou dráhu si koupil i několik lokomotiv od společnosti Sersa AG Skupina švýcarských...
5239,- Kč -
Dieselová lokomotiva v 100 52 v Salcburku – železniční logistika (SETG) Logistika železniční dopravy v Salcburku je aktivní v celé Evropě...
5239,- Kč -
Konstrukční řada 212 je považována za přímou sérii podsestav v 100, ale byla zkonstruována podle požadavků na její vývoj Pouze...
9092,- Kč -
Po vyčlenění konstrukční řady 211 na německou spolkovou dráhu si koupil i několik lokomotiv od společnosti Sersa AG Skupina švýcarských...
9092,- Kč -
Dieselová lokomotiva v 100 52 v Salcburku – železniční logistika (SETG) Logistika železniční dopravy v Salcburku je aktivní v celé Evropě...
8362,- Kč -
V letech 1960 až 1982 nabila DR posunovací lokomotivy konstrukční řady v 60 I přes dobrý zvuk u zaměstnanců a dílny byla po dodání první...
7257,- Kč -
Od roku 1971 sloužila Deutsche Bundesbahn 398 jako sériové lokomotivy BR 218 a používá je před cestou i před nákladními vlaky Používají...
6504,- Kč -
Od roku 1971 sloužila Deutsche Bundesbahn 398 jako sériové lokomotivy BR 218 a používá je před cestou i před nákladními vlaky Používají...
10289,- Kč -
Od roku 1971 sloužila Deutsche Bundesbahn 398 jako sériové lokomotivy BR 218 a používá je před cestou i před nákladními vlaky Používají...
10289,- Kč -
V letech 1941 a 1942 sloužily celkem čtyři dvouvelové lokomotivy typu D 311 Deutsche Wellenvelmoc Byly postaveny za účelem dopravy těžkých...
7701,- Kč -
V letech 1941 a 1942 sloužily celkem čtyři dvouvelové lokomotivy typu D 311 Deutsche Wellenvelmoc Byly postaveny za účelem dopravy těžkých...
12938,- Kč -
SBB oslavuje 175 let železnice ve Švýcarsku Dne 9 August 1847 byl mezi Curych a Baden, na „španělském Bötliho vlaku“, zaveden systém...
7318,- Kč -
K realizaci konceptu „železnice 2000“ postarala SBB 24 lokomotivy této série Další série 75 lokomotiv byla přijata jako reakce na tento...
7701,- Kč -
K realizaci konceptu „železnice 2000“ postarala SBB 24 lokomotivy této série Další série 75 lokomotiv byla přijata jako reakce na tento...
11554,- Kč -
K napětí rychjících vlaků Rheingold a Rheinbeeil zastavilo německé spolkové dráhy v květnu 1962 šest E 10 se speciálními podvozky...
6504,- Kč -
Elektrická lokomotiva 110 439 Řada E 10 (od roku 1968: 110) byla po mnoho let nejdůležitějším vozovým vozem Deutsche Bundesbahn Od...
6504,- Kč -
Ačkoliv používání lokomotiv AE 6/6 bylo od 50 Let minulého století – především na Gothardu – považováno za zcela úspěšné,...
7382,- Kč -
Elektrická lokomotiva Re 6/6 11677 ze švýcarské spolkové dráhy Re 6/6 jsou šestinosé elektrické lokomotivy švýcarských spolkových drah,...
7382,- Kč -
Elektrická lokomotiva Re 620 088 společnosti SBB Cargo S hodinovým výkonem 7 850 6/6 kW a špičkovou rychlostí 140 km/h patří do kategorie...
7382,- Kč -
Pokles dopravy u německé říše „Reichsbahn“ urychil přechod na řadu lokomotiv Nejhůře se to dotklo základní řady 118 Pokles počtu 118...
6504,- Kč -
V případě sériové výroby některých exemplářů z oblíbené skupiny v-160 ztroskotala DB výkonovou turbínu typu AVCO Lycoming T53-L13 u...
6504,- Kč -
ParametrySpojka: šachta NEM Železniční společnost: DB AG Světlomety: Trojité světlomety V závislosti na směru jízdy dvě červená...
6504,- Kč