TX-628 využívá moderní firmware a zaručuje intuitivní uživatelnost. TX 628 překvapí přehledným grafickým uživatelským rozhraním, vysokou ověřovací rychlostí a jednoduchou správou dat prostřednictvím RS232/485, TCP/IP nebo USB konektoru. TX 628 je kompatibilní s různými typy flash disků, ADMS a SDK. TX 628 rovněž umožňuje zálohování dat, pro případ náhodného vymazání. Účelem tohoto zařízení je pomoci zaměstnavatelům a zaměstnancům snadněji zaznamenávat denní pracovní dobu. Tato jednotka pomáhá společnostem snadněji spravovat docházky a dodává se s profesionálním softwarem, který umožňuje vytvářet různé posuny, nastaví svátky a automaticky vytvoří návštěvnostní přehled zaměstnanců, kteří přišli pozdě nebo brzy odešli a kteří si vzal dovolenou, atd.
Může se stát, že si zapomenete kartu, ale nikdy nemůžete přijít o prst.
Popis:
Docházkový terminál TX628 je cenově dostupné zařízení pro evidenci docházky otiskem prstu. Umožňuje kombinaci dvou bezpečnostních prvků při autentizaci osob. Jednak snímáním otisku prstů v kombinaci s požadavkem zadání PINu. Terminál TX628 má rychlou odezvu při čtení otisků (méně jak 2s) a to při minimální chybovosti načtení otisku díky nejnovějšímu algoritmu a kvalitnímu optickému senzoru shodnému s dražšími terminály.
Možnosti komunikace s PC
- přes ethernet - počítačovou síť s TCP/IP protokolem - libovolný počet čteček.
- přes sériový port RS232 - přímo připojena do PC
- přes USB flash disk - terminál nemusí být nikam připojen, data přenášíte na flash disk
Technické parametry:
- Kapacita otisků prstů: 3 200
- Kapacita karty: 10000
- Kapacita záznamů: 80 000
- Moderní algoritmus: ZKF-VX60 s vysokou přesností a spolehlivostí identifikace
- Komunikace: TCP/IP, RS232/RS485, USB
- Certifikovaný silikonový senzor FIPS 201
- Možnost více otisků jednoho uživatele (záložních)
- Audio-vizuální indikace pro povolení a zamítnutí oprávněného/neoprávněného otisku prstu
- Jazyk: Angličtina
- Dodáváno s docházkovým SW a manuálem v anglickém jazyce
- Identifikace: 1:1 nebo 1:N
- LED: Červená,zelená
- FAR: < 0,0001 %
- FRR: < 1 %
- Napájení 5V/2A (EU)
- Proudový odběr: 210 mA v klidu (250 mA - snímání otisku, 160 mA - režim spánku)
- Pracovní teplota: 0 - 45°C
- Provozní vlhkost: 20% - 80%
- Rozměry: 180 x 135 x 37 mm (V x Š x D)
Výrobce deklaruje kompatibilitu čteček s "Docházka 3000". Doporučujeme s tímto SW, jelikož SW dodávaný zdarma ke zboží je skutečně zdarma a proto nemá vmnohdy věškeré potřebné funkce a ani jej nelze dopojit na účetní SW např. POHODA či ABRA,
Informace o SW Docházka 3000 (není součástí zboží a je nutné zakoupit samosatně)
Jaké jsou možnosti provozu
Ověření kompatibility čteček
DEMO
Informace o upgrade HW čtečky pro SW Docházka 3000
Rychlonávod pro F8
Docházka START návod
Manuály, SW k řízení přístupu, Docházkový SW od ZKTeco ke stažení ZDE
Funkce:
- Intuitivní uživatelské prostředí
- Jednoduchost a logičnost
- Ověřovací ověřovací rychlost kratší než 0,5 sec
- Možnost rozšíření funkcí a uživatelského nastavení
- Zálohování a obnova dat
- Užití hesel obsahující písmena a číslice
- Čipové šifrování na ochranu firmware
- Flexibilní menu, dvouřádkový displej
- Podpora externí tiskárny
Specifikace:
Kapacita otisků prstů
3,200 (1:N)
Kapacita ID karet
10 000
Displej
3palcový displej
Komunikace
TCP/IP, RS232/485, USB ( hostitel & klient)
Standardní funkce
Webový server, krátká zpráva , automatický samoobslužný přepínač stavu
Work Code, T9 vstup, 9ti ciferné uživatelské ID, DST, foto-ID, Scheduled-bell
Optimální funkce
ID/Mifare Card, externí tiskárna
Software
ZKTime 5.0 (Free), ZKTime. Net 2.0
Zdroj napájení
DC 5V 2A
Ověřovací rychlost
≤0.5 sec
Operační vlhkost vzduchu
20%-80%
Rozměry
180 × 135 × 37 mm (délka × šířka × tloušťka)
Hmotnost netto
0.70 kg
Konfigurace:
Obsah balení:
Manuály, SW k řízení přístupu, Docházkový SW od ZKTeco ke stažení ZDE
Příklad vložení nového zaměstnance:
Info o SW docházka 3000
- Propracovaný čistě český program Docházka 3000 vyhovující naší legislativě (plus slovenská lokalizace)
- Snadná instalace, jednoduché ovládání, možnost síťového i lokálního provozu, webové rozhraní, nastavování práv uživatelů
- Podrobná tištěná dokumentace, video-návody, systém se dodává přednastavený pro snadné zprovoznění
- Jednosměnný i vícesměnný provoz s ručním či automatickým plánováním směn, kalendáře a možnosti vyjímek
- Týdenní, měsíční či ručně libovolně nastavitelný typ evidence docházky, zákaznické sestavy, kontrola výše přesčasů
- Možnost až 20 kódů přerušení či absencí. - Nemoc, Sl.cesta, Dovolená (i půldny), Lékař, Paragraf (OČR), Přestávka, Náhr.volno...
- Každý pracovník může mít více pracovních poměrů (jeden hlavní a až 99 různých vedlejších včetně možnosti čipování na terminálu)
- Automatické doplňování přestávek, kontrola a převody přesčasů, neomezený počet typů práce
- Vyhodnocení noční, odpolední, víkendové a dalších druhů práce, držení pohotovosti. Lze definovat vlastní sestavy.
- Správné započítávání a rozepisování nemocenské dle aktuální legislativy, sledování čerpání dovolené
- Funkce pro podporu ochrany osobních údajů zaměstnanců dle nařízení GDPR. Více Zde
Ukázka plánovaní směn (klikněte pro zvětšení)
plány směn
kalendář sm.
měsíčný plán
Editace měs. plánu
Směny dne
Konfigurace
Příklad vložení nového zaměstnance:
Doporučujeme se SW Docházka START který se prodává již za cenu 990Kč k nákupu zde: https://start.dochazka.eu
Docházkový systém Docházka Start
Evidence docházky zaměstnanců pro malé a střední společnosti, podnikatele i organizace.
Docházkový systém Docházka Start je snadno zvládnutelný program na evidenci docházky
až 500 zaměstnanců. Obsahuje přehledně uspořádané základní funkce, které umožní rychlé
ovládnutí programu i bez nutnosti dlouhého seznamování a studia dokumentace. Demoverzi
si můžete hned stáhnout zdarma a začít používat.
Program funguje jak na počítačích s operačním systémem Windows libovolné verze, tak i na počítačích s operačním
systémem Linux a OS X. Je k dispozici jak pro starší 32 bitové, tak pro novější 64 bitové systémy. K dispozici jsou i verze
pro minipočítače Raspberry Pi a Banana Pi. Program dokáže importovat data z terminálů na otisk prstu, karty nebo čipy
Přehled základních funkcí:
- Výpis výkazu docházky se zohledněním přesčasů včetně sumárních měsíčních údajů, přestávek, absencí atd.
- Ruční zadávání docházky nebo import z terminálů s možností následných ručních úprav
- Možnost vkládat celodenní absence a schopnost automaticky vkládat povinné přestávky
- Jednoduché nastavení parametrů pracovní doby na různé dny týdne
- Přehled načipovaných průchodů importovaných z terminálů
- Databáze svátků a volných pracovních dní.
- Evidence až 500 zaměstnanců Vaší firmy
Na výše uvedeném obrázku je vidět výpis docházky, který zobrazuje nejen načipované časy příchodů
a odchodů, ale i kódy přerušení pracovní doby (například služební cesta, návštěva lékaře, oběd),
dále celodenní absence (třeba dovolená, nemoc) a uznané dny státních svátků. Program samozřejmě
dle nastavené konfigurace vypočte uznanou pracovní dobu, případné přesčasy a pokud je třeba,
doplní sám automaticky i povinné přestávky nezapočítávané do pracovní doby nařízené zákoníkem práce.
V horním sumárním řádku je pak zvýrazněnou barvou písma zobrazen sumář za měsíc, nebo jeho část, pokud
se jedná o měsíc aktuální. Vpravo od sumáře je ikona pro tisk výpisu.
Editace docházky z předchozího obrázku ukazuje možnosti ručního vkládání záznamů či editace časů
načtených z docházkových terminálů. Informace o příchodech, odchodech a kódech přerušení práce
v průběhu dne lze editovat, mazat nebo samozřejmě zakládat údaje nové - vkládat nové řádky.
Stejně tak lze editovat, mazat či přidávat údaje o celodenních absencích.
Základní nastavení pracovní doby je opravdu velice jednoduché a přehledné. Na jednotlivé dny týdne
nastavujete interval, kdy je přítomnost na pracovišti uznaná jako odpracovaná doba. Dále se nastavuje
denní fond, který udává, kolik hodin by měl pracovník v tento den odpracovat. Pokud v rámci intervalu
pracovní doby odpracuje více hodin než udává fond, je tato práce navíc uznaná jako přesčas. Ten pak
může vybrat například tak, že některý jiný den odejde z práce dříve. V rámci měsíčního sumáře na výpise
docházky se oba rozdíly automaticky mezi sebou započtou.
Import dat z terminálů umožňuje načíst časy příchodů a odchodů z mnoha typů identifikačních terminálů.
Na výše uvedeném obrázku je několik typů přímo uvedeno ve výběrové položce. U nich umí program sám
automaticky načíst í kódy přerušení, například pokud jde pracovník na uznávanou absenci.
Pokud máte jiný terminál, než jsou zde uvedené typy, zvolíte při importu položku BM-F7, která je univerzální.
Program umí komunikovat s většinou terminálů výrobce ZK-Teco (dříve ZK-Software), kterých je přes 100 typů.
Pokud časem zjistíte, že Vám jednoduché funkce Docházky Start přestávají stačit, lze pořídit plnohodnotný
docházkový systém Docházka 3000 a data ze stávajícího programu do nového vyexportovat jednoduše
kliknutím na tlačítko pro export na kartě zaměstnanců. Viz obrázek níže.
Přenese se kompletní seznam pracovníků, již načipovaná data příchodů, odchodů, absencí, průchodů atd.
Docházka 3000 umí podrobné nastavení pracovní doby pro různé skupiny zaměstnanců, směnný provoz, noční práce,
20 typů absencí, sledování zakázek, exporty do mezd či jiných systémů, automatický přenos dat z terminálů
po síťi LAN, převody přesčasů či nevyčerpaných dovolených, sledování nemocenských, bohaté možnosti nastavení
přestávek, proplácení stravného na služebních cestách, výjimky v započítávání docházky, přístup přes webové
rozhraní s možností velmi podrobného nastavení práv pro jednotlivé pracovníky, ukládání dat na SQL serverech,
automatické zálohy databáze, exporty do Excelu a dalších programů, sumární sestavy, hromadné tisky, napojení
na Cloud atd. atd.
Novinky
Verze 1.04 ze 4.2.2016
Výpis docházky lze pomocí nové zelené ikony v pravém horním rohu vyexportovat do .CSV souboru.
Ten lze poté načíst například v Excelu či jiném tabulkovém programu (Libre Office, Open Office) a poté
dále upravovat, tisknout a podobně.
Programu k fungování stačí pouhých 20MB paměti RAM. Lze jej tedy provozovat i na opravdu hodně starém počítači.
Nefunguje však na Windows 95 a starších. Na Windows 98 nebo Windows NT4 jej již provozovat lze.
Přesto však doporučujeme alespoň Windows 2000 nebo jakýkoli novější systém, případně operační systém Linux či Mac OS X.
Úspěšně byla testována i funkčnost na operačním systému ReactOS verze 4 .
Update ze 17.3.2016
Byl doplněn nový svátek "Velký pátek" na 5 let dopředu. Takže jej již není nutné zadávat ručně.
Také limit počtu svátků byl zvýšen z původních 50 na dvojnásobek.
Verze 1.05 z 5.9.2016
Program si nyní pamatuje, jakého zaměstnance jste naposledy prohlíželi či editovali a v jakém období
(měsíc a rok). Takže když přecházíte z prohlížení docházky do editace, nabídne se k editaci ten pracovník
a období, kterého jste předtím prohlíželi. Funguje to i opačně, takže když někomu upravíte docházku a chcete
zkontrolovat výpočet v prohlížení, nepřepne se výběr na abecedně prvního pracovníka a aktuální měsíc jako
dříve, ale zobrazí se výpis toho zaměstnance (a období), kterého jste právě editovali.
Pokud chcete rychle zrušit předvýběr pracovníka a období, klikněte v Editaci na ikonu lupy vpravo:
Verze 1.06 z 9.11.2016
Verze obsahuje hlavně úpravy nutné pro funkci programu i na počítačích Apple s operačním systémem Mac OS X.
Verze 1.07 z 6.1.2017
Do programu byla přidaná podpora pro import dat z terminálu BM-F201 na bezkontaktní RFID karty a čipy.
Byla také úspěšně ověřena funkčnost na Windows 10 a Windows Serveru 2016.
Verze 1.08 z 23.11.2017
Na kartě nastavení pracovní doby přibylo nové zatržítko Přestávky, kterým lze nastavit, zda
má program v prohlížení docházky po každých 6 hodinách uznané součtové pracovní doby odečítat
půlhodinovou přestávku. Pokud vám tedy odečítání přestávek nevyhovuje, můžete je zde nově vypnout.
Verze 1.09 z 3.1.2018
V programu v horním menu přibyla vpravo nová položka Sestava. Umožňuje vytvoření sumární měsíční
výsledovky docházky, která obsahuje součtové údaje o odpracované době, fondech, přesčasech,
absencích a počtech dní přítomnosti na pracovišti za jednotlivé zaměstnance ve zvoleném měsíci
a roce.
Po kliknutí na záložku Sestava spustíte výpočet za aktuální měsíc tlačítkem Zobraz nahoře uprostřed
nebo přepnutím měsíce či roku v horní části pro výběr období. Tímto se spustí výpočet, který průběžně
zobrazuje načítaná data jednotlivých pracovníků v hlavní části okna. Výpočet lze případně zastavit
tlačítkem Stop, na které se změní původní tlačítko Zobraz po dobu trvání výpočtu.
Takto si tedy můžete rychle načíst sumární údaje o docházce jednotlivých pracovníků za zvolený měsíc.
Navíc v horní části uvidíte po doběhnutí výpočtu i součtové údaje za celou firmu (fialový řádek).
Sestavu je navíc možné vyexportovat pomocí pravé horní zelené ikony, kdy si uložíte exportní
datový .csv soubor, který lze poté otevřít například v Excelu, LibreOffice Calc a podobném tabulkovém
programu, provést případné úpravy a data například vytisknout či dále zpracovávat.
Zároveň byla úspěšně otestována funkčnost Docházky Start na novém linuxovém grafickém prostředí
Wayland a to konkrétně u linuxové distribuce Fedora 27. Vše funguje stejně dobře jako při použití X-Windows.
Verze 1.10 z 5.1.2018
Do programu byla přidaná podpora pro import dat z terminálů BM-F108 a F8 na otisky prstů i bezkontaktní
RFID karty a čipy. Tento levný terminál je nyní dostupný i v našem eshopu a to jak samostatně, tak i v setu s SW.