Integrace s 800MHz vysoko rychlostním ZK Multi-Bio procesorem a s infračervenou kamerou s vysokým rozlišením umožňuje identifikaci obličeje i za špatných světelných podmínek. Dvojí biometrická čtečka - obličeje a otisku prstů - zaručuje přesnou identifikaci.
- čtečka obličeje
- čtečka otisku prstů
- čtečka ID karty
- kontrola docházky
- řízení přístupu
- zaznamenávání času
- velká paměťová kapacita - možno uložit až 1200 záznamů obličejů
Záložní vestavěná 2000 mAh baterie zaručuje funkčnost v případě výpadku elektřiny (výrobce z důvodu bezpečnostni při dopravě nedodává)
Funkce:
- Metody identifikace: čtečka obličeje, čtečka prstů, čtečka ID karty, heslo
- Elegantní ergonomický design
- Uživatelsky příjemná a intuitivní 4.3'' TFT dotyková obrazovka
- 6 uživatelsky definovaných funkčních kláves
- Kontaktní relé pro řízení přístupu dveří
- Infračervený optický systém umožňuje identifikaci obličeje za zhoršených světelných podmínek
- Záložní vestavěná baterie zaručuje funkčnost přístroje přibližně ještě 4 hodiny po výpadku elektřiny (výrobce již z důvodu bezpečnostni při dopravě nedodává)
- Vestavěná bezdrátová Wi-Fi nebo GPRS pro bezdrátovou komunikaci (pouze na objednávku předem)
- Možno připojit elektrický zámek, senzor dveří, alarm, odchodové tlačítko nebo zvonek
- Wiegand výstup pro připojení zařízení třetích stran nebo řídící jednotky
Specifikace:
Displej
Dotyková obazovka 4.3'' TFT
Kapacita záznamů obličejů
1 200 (1:N)
Kapacita otisků prstů
2 000
Kapacita ID karet
10 000
Kapacita loginů
100 000
Verze algorytmu
ZKFaceVX 7.0 & ZKFinger VX10.0
2000mAh záložní baterie
Optimálně
Komunikace
TCP/IP, RS232/485
USB konektor
2 USB konektory
Bezdrátová Wi-Fi
Optimálně
Standardní funkce docházkového systému
Automatický samoobslužný přepínač stavu
Work Code, T9 vstup, 9ti ciferné uživatelské ID, DST, foto-ID, Scheduled-bell
Možnost připojení 3. Stran
elektrický zámek, senzor dveří, odchodové tlačítko
Wiegand Signal
Výstup
Volitelně - přídavné funkce
ID /Mifare Card, Extendable Scheduled-Bell , GPRS, Webserver, SMS
Zdroj napájení
DC12V 3A
Rychlost ověření
≤2 sec
Operační teplota
0 °C- 45 °C
Operační vlhkost vzduchu
20%-80%
Rozměry
193.6×146.8×111 mm
Celková hmotnost
1,90 kg
Obsah balení:
Konfigurace:
Doporučujeme se SW Docházka START který se prodává již za cenu 990Kč k nákupu zde: https://start.dochazka.eu
Evidence docházky zaměstnanců pro malé a střední společnosti, podnikatele i organizace.
Docházkový systém Docházka Start je snadno zvládnutelný program na evidenci docházky
až 500 zaměstnanců. Obsahuje přehledně uspořádané základní funkce, které umožní rychlé
ovládnutí programu i bez nutnosti dlouhého seznamování a studia dokumentace. Demoverzi
si můžete hned stáhnout zdarma a začít používat.
Program funguje jak na počítačích s operačním systémem Windows libovolné verze, tak i na počítačích s operačním
systémem Linux a OS X. Je k dispozici jak pro starší 32 bitové, tak pro novější 64 bitové systémy. K dispozici jsou i verze
pro minipočítače Raspberry Pi a Banana Pi. Program dokáže importovat data z terminálů na otisk prstu, karty nebo čipy
Přehled základních funkcí:
- Výpis výkazu docházky se zohledněním přesčasů včetně sumárních měsíčních údajů, přestávek, absencí atd.
- Ruční zadávání docházky nebo import z terminálů s možností následných ručních úprav
- Možnost vkládat celodenní absence a schopnost automaticky vkládat povinné přestávky
- Jednoduché nastavení parametrů pracovní doby na různé dny týdne
- Přehled načipovaných průchodů importovaných z terminálů
- Databáze svátků a volných pracovních dní.
- Evidence až 500 zaměstnanců Vaší firmy
Na výše uvedeném obrázku je vidět výpis docházky, který zobrazuje nejen načipované časy příchodů
a odchodů, ale i kódy přerušení pracovní doby (například služební cesta, návštěva lékaře, oběd),
dále celodenní absence (třeba dovolená, nemoc) a uznané dny státních svátků. Program samozřejmě
dle nastavené konfigurace vypočte uznanou pracovní dobu, případné přesčasy a pokud je třeba,
doplní sám automaticky i povinné přestávky nezapočítávané do pracovní doby nařízené zákoníkem práce.
V horním sumárním řádku je pak zvýrazněnou barvou písma zobrazen sumář za měsíc, nebo jeho část, pokud
se jedná o měsíc aktuální. Vpravo od sumáře je ikona pro tisk výpisu.
Editace docházky z předchozího obrázku ukazuje možnosti ručního vkládání záznamů či editace časů
načtených z docházkových terminálů. Informace o příchodech, odchodech a kódech přerušení práce
v průběhu dne lze editovat, mazat nebo samozřejmě zakládat údaje nové - vkládat nové řádky.
Stejně tak lze editovat, mazat či přidávat údaje o celodenních absencích.
Základní nastavení pracovní doby je opravdu velice jednoduché a přehledné. Na jednotlivé dny týdne
nastavujete interval, kdy je přítomnost na pracovišti uznaná jako odpracovaná doba. Dále se nastavuje
denní fond, který udává, kolik hodin by měl pracovník v tento den odpracovat. Pokud v rámci intervalu
pracovní doby odpracuje více hodin než udává fond, je tato práce navíc uznaná jako přesčas. Ten pak
může vybrat například tak, že některý jiný den odejde z práce dříve. V rámci měsíčního sumáře na výpise
docházky se oba rozdíly automaticky mezi sebou započtou.
Import dat z terminálů umožňuje načíst časy příchodů a odchodů z mnoha typů identifikačních terminálů.
Na výše uvedeném obrázku je několik typů přímo uvedeno ve výběrové položce. U nich umí program sám
automaticky načíst í kódy přerušení, například pokud jde pracovník na uznávanou absenci.
Pokud máte jiný terminál, než jsou zde uvedené typy, zvolíte při importu položku BM-F7, která je univerzální.
Program umí komunikovat s většinou terminálů výrobce ZK-Teco (dříve ZK-Software), kterých je přes 100 typů.
Pokud časem zjistíte, že Vám jednoduché funkce Docházky Start přestávají stačit, lze pořídit plnohodnotný
docházkový systém Docházka 3000 a data ze stávajícího programu do nového vyexportovat jednoduše
kliknutím na tlačítko pro export na kartě zaměstnanců. Viz obrázek níže.
Přenese se kompletní seznam pracovníků, již načipovaná data příchodů, odchodů, absencí, průchodů atd.
Docházka 3000 umí podrobné nastavení pracovní doby pro různé skupiny zaměstnanců, směnný provoz, noční práce,
20 typů absencí, sledování zakázek, exporty do mezd či jiných systémů, automatický přenos dat z terminálů
po síťi LAN, převody přesčasů či nevyčerpaných dovolených, sledování nemocenských, bohaté možnosti nastavení
přestávek, proplácení stravného na služebních cestách, výjimky v započítávání docházky, přístup přes webové
rozhraní s možností velmi podrobného nastavení práv pro jednotlivé pracovníky, ukládání dat na SQL serverech,
automatické zálohy databáze, exporty do Excelu a dalších programů, sumární sestavy, hromadné tisky, napojení
na Cloud atd. atd.
&l