Výprodej součástek za skvělé ceny zde
Volejte +420 464 601 222 (Po-Pá 8-17h)

Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - EVROPA profesionální

Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - EVROPA profesionální
  • Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - EVROPA profesionální
  • Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - EVROPA profesionální
  • Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - EVROPA profesionální
Cena nyní (s DPH):
22680,01Kč
bez DPH
18744,-

Toto zboží bohužel neumíme momentálně dodat v rozumném termínu, ale určitě u nás naleznete něco podobného. Zkuste to třeba v této kategorii: Nezařazené t

Pokud chcete zjistit přesnou dostupnost, kontaktujte nás na emailu podpora@puhy.cz

DOPRAVA ZDARMA
    Kód: t_08851804

  • Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - EVROPA profesionální
    Tento kompletní diagnostický systém disponuje všemi funkcemi dostupnými u řídících jednotek velkého množství evropských značek. Jedná se o funkce pomocí kterých se provádějí všechny diagnostické operace jako např. čtení a mazání paměti závad, přizpůsobování po výměně řídících jednotek, přizpůsobování klíčů, nastavování komfortních systému, změny konfigurace apod. Podpora funkcí záleží hlavně na míře vybavení připojeného vozu a na samotné značce. Ne všechny automobilky dovolují rozsáhlé zásahy do elektroniky vozu a tak nejsou vždy veškeré funkce, jako je např. hromadné mazání pamětí závad nebo grafická podpora nastavení předstřiku, dostupné.

    Přístroj je kompletně přeložen do Češtiny, včetně popisu chybových kódů a živých dat. Je schopen komunikovat s vozy jak na bázi EOBD normy, která zajišťuje funkce měření emisních hodnot a komunikaci s pamětí závad řídící jednotky motoru, tak pomocí samostatných komunikačních protokolů každé značky. Díky tomu lze prohlížet paměť závad stovek řídících jednotek v jakémkoliv napojeném vozidle. Samozřejmostí je, že i tyto chybové kódy jsou všechny přeloženy do Češtiny. V paměti diagnostiky je celkem přeloženo více než 600 000 chybových kódů od podporovaných značek.

    Nechybí ani možnost sledování živých hodnot, jejich nahrávání a následné přehrávání. Aktuální data je možné sledovat jak ta bulce, tak v grafu popř. přímo na modelu přístrojové desky v přístroji. Díky dvou procesorům vestavěným v diagnostice je komunikace s vozem a provádění veškerých funkcí zcela plynulé a pohodlné. Přístroj disponuje dotykovou obrazovkou, takže jej lze ovládat pouhým dotykem speciální tužtičky, která je přiložena ve vybavení.

    Veškeré diagnostické funkce lze provádět na níže jmenovaných vozech v rozmezí let výroby 1994 – 2010. U každé značky jsou roky o něco specifičtější, kdy se například u vozů Audi spojíte s jednotkami už od roku 1990. Celkově jsou to ale právě tyto roky, kdy je u podporovaných značek zaručeno spojení s vozem. Pro starší vozy, které nemají jednotnou zásuvku (16 pinů) je dokoupit redukce pro příslušné zásuvky. Pro normovanou 16-ti pinovou zásuvku je v balení zahrnut příslušný konektor. U vozidel po roce výroby 2010 jsou určité popisky řídících jednotek, chybových kódů a živých dat v Angličitně.

    Podporované značky – Kompletní diagnostika:
    - Audi
    - BMW
    - Mercedes-Benz
    - Volkswagen
    - Peugeot
    - Citroën
    - Renault
    - Škoda
    - Seat
    - Opel
    - Fiat
    - Ford
    - Alfa Romeo
    - Lancia
    - Saab
    - Rover
    - Land Rover
    - Volvo
    - Maybach
    - Dacia
    - Mini
    - Mercedes-Benz Sprinter

    Poznámka:
    - Na koncernové vozy (VW, Audi, Škoda, Seat) se dostává přes ikonu automobilky Volkswagen.
    - Vozy Maybach jsou obsaženy v modelech automobilky Mercedes-Benz, jelikož se jedná o jeden koncern (Daimler Chrysler).
    - Vozy Mini jsou obsaženy v modelech automobilky BMW.
    - Vozy Dacia se prohlíží přes ikonku Renault. Jedná se opět o jeden koncern, tudíž je nutné vybrat ze seznamu vozů sesterský model, který odpovídá jeden druhému.
    - Poslední položka je určena pro komunikaci s dodávkami značky Mercedes-Benz.

    Podporované vozy - základní diagnostika OBDII (motor + emise):

    U všech ostatních světových značek je navíc možné provádět základní diagnostiku motoru dle normy OBDII. Tato norma dovoluje vyčtení a smazání paměti závad řídící jednotky motoru, měření emisních hodnot a kontrolu živých dat (z provozu vozidla) ze stanovených čidel, které jsou pro všechny vozy dle této normy totožné.

    - Benzínové motory - rok výroby 2000 a výše
    - Naftové motory - rok výroby 2003 a výše

    Podporované funkce:
    - identifikace řídicí jednotky
    - podpora všech OBDII protokolů a všech 9-ti testovacích módů
    - čtení a mazání chybových kódů z pamětí závad dostupných řídících jednotek
    - test akčních členů a sledování živých dat (grafy, tabulka, přístrojový panel)
    - nahrávání, ukládání a následné přehrávání živých dat
    - základní nastavení (např. škrtící klapky)
    - přizpůsobení jednotek (slouží k individuálnímu doladění jednotlivých parametrů řídicích jednotek)
    - login – zadání tajného čísla (oprávnění přístupu k zabezpečeným funkcím)
    - kódování jednotek (nastavení řídicí jednotky dle typu)

    Poznámka:
    Vždy platí, že daný rozsah funkcí závisí na typu připojeného vozu. U nejnovějších modelů je možné provádět stovky postupů, které spadají do zmíněných funkcí. Naproti tomu u vozidla z roku 1990, kdy se s diagnostikou teprve začínalo, není možné provádět funkce jako je přizpůsobení nebo kódování jednotek. Všeobecně vzato platí, že nejvíce diagnostických funkcí lze provádět u koncernu VW a značek BMW a Mercedes-Benz.


    Příklady komfortních funkcí:
    Mezi tyto funkce se řadí veškeré postupy, kterými se mění ať už jednotlivě, nebo hromadně, určité parametry řídící jednotky. Seznam je pouze výběrem těch nejpoužívanějších funkcí, tudíž neobsahuje všechny dostupné servisní možnosti.

    - nastavení startovací dávky u motorů Tdi
    - otevření čelisti elektronické parkovací brzdy
    - základní nastavení škrtící klapky (elektronika motoru)
    - základní nastavení ventilu AGR (elektronika motoru)
    - reset servisních intervalů (přístrojový panel)
    - přizpůsobení servisních intervalů
    - přizpůsobení nových klíčů
    - programování a učení dálkového ovládání
    - nastavení základního předstihu
    - kontrola spínačů pedálů a zapnutí klimatizace u vznětových motorů
    - základní nastavení palivového čerpadla T(FSI)
    - základní nastavení vačkového hřídele sacích ventilů
    - odvzdušnění hydraulického okruhu
    - přizpůsobení snímače tlaku po výměně
    - mazání kontrolek (abs, airbag, automatické převodovka…)
    - učení klíčů a dálkových ovládání (přístrojový panel, imobilizér)
    - automatické zamykání / odemykání
    - vyvolání regenerace filtru DPF + postup k jeho pravidelné regeneraci
    - aktivace / deaktivace tempomatu
    - přizpůsobení přístrojového panelu a ŘJ motoru
    - základní nastavení rozsahu xenonových světlometů
    - kalibrace snímačů zrychlení
    - test tlakování ABS systému
    - kódování snímače tlaku pneumatik
    - kontrola vstřikování čerpadla
    - nastavení volnoběžných otáček u benzínových a TDI motorů
    - změna citlivosti mikrofonu u Hands Free
    - aktivace automatického otvírání oken
    - změna jazykové sady v panelu přístrojů
    - změna jednotek v panelu přístrojů

    Obsah balení:
    - diagnostický přístroj SIXTOL S8 EVROPA
    - návod k použití
    - brožura diagnostickýchpostupů ke koncernu VW
    - USB kabel do počítače pro aktualizace přístroje
    - 16-ti pinový kabel do univerzální zásuvky vozidla
    - podpora na emailu + telefonní lince
Otázky a odpovědi k tomuto produktu

Zatím zde není žádná otázka ani odpověď k tomuto zboží. Buďte první, kdo se zeptá :-)

Recenze & Hodnocení výrobku