Výprodej součástek za skvělé ceny zde
Volejte +420 464 601 222 (Po-Pá 8-17h)

Serpent Cobra SRX8 1:8 RC model auta Truggy 4WD (4x4) stavebnice

Serpent Cobra SRX8 1:8 RC model auta Truggy 4WD (4x4) stavebnice
  • Serpent Cobra SRX8 1:8 RC model auta Truggy 4WD (4x4) stavebnice
  • Serpent Cobra SRX8 1:8 RC model auta Truggy 4WD (4x4) stavebnice
  • Serpent Cobra SRX8 1:8 RC model auta Truggy 4WD (4x4) stavebnice
  • Serpent Cobra SRX8 1:8 RC model auta Truggy 4WD (4x4) stavebnice
  • Serpent Cobra SRX8 1:8 RC model auta Truggy 4WD (4x4) stavebnice
  • Serpent Cobra SRX8 1:8 RC model auta Truggy 4WD (4x4) stavebnice
  • Serpent Cobra SRX8 1:8 RC model auta Truggy 4WD (4x4) stavebnice
  • Serpent Cobra SRX8 1:8 RC model auta Truggy 4WD (4x4) stavebnice
  • Serpent Cobra SRX8 1:8 RC model auta Truggy 4WD (4x4) stavebnice
  • Serpent Cobra SRX8 1:8 RC model auta Truggy 4WD (4x4) stavebnice
Cena nyní (s DPH):
19352,- Kč
bez DPH
15993,-

Toto zboží bohužel neumíme momentálně dodat v rozumném termínu, ale určitě u nás naleznete něco podobného. Zkuste to třeba v této kategorii: Benzínové RC terénní modely aut

Pokud chcete zjistit přesnou dostupnost, kontaktujte nás na emailu podpora@puhy.cz

DOPRAVA ZDARMA
  • Výrobce: Serpent
  • Kód: c_2615442

  • Pokud navrhujete nový Truck, který je vhodný pro král, pak na druhém nelze vypustit kámen. Bylo rozhodnuto, že nádrž musí být rovněž aktualizována. Protože motory produkují více výkonu, rozhodli jsme se vzít již spolehlivou a osvědčenou nádrž SRX8 a zvýšit kapacitu. Po provedení zkoušky byla nádrž schopna zachovat vysoké hodnoty psi před jejím vypršením. To je velká záležitost na trati, ať už se ocitnete v masivním nepříhodném nárazu nebo budete potřebovat bezpečný a stabilní tlak, abyste zajistili, že vaše motory budou hlasovat. Kromě pokroku dosaženého při tisku nádrží jsme také navrhli zcela nový cisternový vůz Truggy s pěkně tvarovaným poutkem na prsty.SRX8-T má zcela nové šasi a boční skříně. V duchu vytvoření nejlepšího možného Truggy jsme chtěli zcela nový tvar pro optimální Flex, volný prostor a stránky, které redukují nečistoty a usazeniny uvnitř karoserie. Někdy potřebujete nové, pokud staré přenosové díly nemohou krájet. Šasi se skládá z leteckého hliníku 7075-T6, šasi je Dick 3 Podvozek má mladší úhlový tvar a šířku, což zlepšuje stabilitu i jízdní vlastnosti.Šíření velikosti musí být mantra. Model SRX8-T je vybaven osvědčeným a opravdovým pevným Engine/Gear Mesh, který lze nalézt pouze na obrysu SRX vozidla. Solidní upevnění motoru a diferenciálu je absolutně spolehlivé, převodový poměr je stále možné nastavit bez nutnosti nastavovat polohu motoru. Při výběru zvonu spojky se 13 a 14 zuby a také na čelní kola s 46, 47 a 48 zuby získáte maximální nastavovací schopnost pro každou podmínku.U našeho předchozího S811-T jsme použili interní převodový poměr 10/43 a pak museli použít spojkový zvon se 13 zuby a čelním kolem se 50 zuby. Abychom maximalizovali přenos částí z celé řady vozidel SRX, překonfigurovali jsme vnitřní poměr zcela novým způsobem. Zjistili jsme, že bylo zapotřebí nového zasedání a nového diferenciálu. Rozhodli jsme se pro 10-zubního pastorku s náhlavním kolem 46 zubů. Použitím tohoto překladu jsme mohli převzít všechny zvonky spřáhla a možnosti čelního kola a zároveň dosáhnout perfektního koncového převodu. Konečným výsledkem bylo rychlejší zrychlení nákladních vozidel při současném snížení rotační hmotnosti. Všechna tato rozhodnutí pak povedou ke snížení zatížení spojovacího zařízení a k ještě rychlejšímu, než se očekávalo. Kromě výkonnější spojky snížila také teplotu motoru was a nakonec vedla k delší životnosti.Tyto nové diferenciály byly znepokojujícím tématem pro závodníky SRX-8. Spolehlivost a výkon původních diferenciálů byly ve skutečnosti poměrně dobré. Trh má však jiné plány, was a propose vysoce kvalitním závodním vozem. Jeden z těchto haves je velkoobjemný, velký interní převodový poměr. V této oblasti jsme se vrátili na trsátko a zcela se přepracovali náš diferencovaný přístup.Vnitřní ozubená kola jsou úžasným módem 1.25, který z nich činí na trhu největší. Tyto diferenciály nebo ztráty výkonu snižují maximální plochu zásahu na zub u globálních olejových nůžek, ve spojení s krytem s větším objemem.Vnitřní poměr je průmysl 10/20. Nedělejte nyní žádné výmluvy, chlapci, tyto děti poskytují výkon, když je potřebujete nejvíce.Značka serpent používá stejnou 4-stupňovou spojku, která funguje již téměř 10 let. Uveďte, jak chcete, ale bylo to velmi spolehlivé a odhlasovatelné. Možnosti tuningu jsou nekonečné díky širokému výběru žlutých a černých karbonových bot a spojkových podložek 7075-T6 a 6061-hliníková spojková obuv. Kombinujte materiál obuvi s celou řadou možností pružiny a k dispozici je perfektní nastavení spojky pro každý motor. Ať už se chujete na místní, regionální, celostátní nebo mezinárodní úrovni, tato uskupení vnáší do vítězného kruhu16 mm olejové tlumiče s X-kroužkovým těsněním. Tyto tlumiče byly zpřesněny a zdokonaleny. Odolnost proti nárazu je téměř bez tření, těsnící sada je nepřekonatelná a těsnění jsou stejně jako věčné cukrovinky, z nichž lidé snímají.Jsou vybaveny velmi odolnými 3,5 mm hřídelemi tlumičů a písty pro maximální spolehlivost. Tělo závitu a manžety maximálně zjednodušují cestu bez ohledu na rychlost pružiny. Tlumič lze nastavit v závislosti na konfiguraci pro různé způsoby nastavení.Sada obsahuje naši „pro“ krytku, která nabízí maximální všestrannost a odolnost, takže ji můžete použít jako emulzní nebo tlumič bublin v krytce. Krytky a jejich tělo jsou z tvrdého eloxovaného hliníku, aby prodloužily životnost tlumiče a zlepšily účinek tlumičů.Sada obsahuje opracovaná baňka Delrin se 6 otvory pro mimořádně jemné nárazu.Všechny nové velmi odolné příčné rameno nápravy. Jsou delší, silnější a nastavitelné, než kdy se S811-T snil. Přední a zadní příčné rameno nápravy jsou zesíleny až maximum. Proč … protože rádi bychom ukončili všechny závody, které zahajujeme.Přední a zadní příčné rameno nápravy jsou vybaveny oběma ramenními panely, které lze pro uhlíková vlákna přidat, odstranit nebo vyměnit. Tuto funkci lze použít z mnoha důvodů, včetně vzhledu a/nebo výkonu.V závislosti na přilnavosti a povrchu dráhy můžete nastavit tuhost paží SRX8-T. Silnější paže mají obecně větší linearitu, ale mohou snížit přilnavost. K tomu dochází tím, že je tlumič nucen pracovat více. Měkčí rameno zvyšuje přilnavost snížením významu tlumičů, ale také poskytuje menší pocit bezpečí. Všechny tyto úpravy mohou mít velký vliv na dobu kol a na vaše výsledky.U našeho prvního modelu S811 jsme vedli svět off-road stabilizátory osazené kuličkovými ložisky. Nyní, když se z jiných značek vždy stane módnější, milujeme to oživit a posunout se kupředu. Přední i zadní zavěšení SRX8-T získáte s tímto designem. Stabilizátor je bezpečně upevněn manžetami a levou a pravou hru lze nastavit. Můžete si být jisti, že nedochází ke zbytečnému tření a že ochranný oblouk je při řízení vašeho vozu ve závodním vozu řádně funkční.Navíc k ochranným obloukům uloženým v kuličkových ložiskách. Ramena mají zakulnuté kuličky pro kyvnou tyč. Tento design vám umožňuje seřídit hru míče a zajistit, že při práci s odpružením nemáte žádné vazby v žádném směru. Plastová matice drží kuličku v poloze. Uzávěr z plastu lze nahradit volitelnou hliníkovou verzí, pokud chcete bezpečnější matici.Když prodloužíme délku předních a zadních příčných ramen a vyzkoušíme je na základě testů s S811t, potřebovali jsme prostě větší podporu. Řešením bylo přeumístit pákový efekt stabilizátorů na příčné rameno nápravy. Čistý výsledek je schopnost zpracovávat mnohem měkčí průměry drátu a dosáhnout stejné tuhosti. Čistý výsledek je linearnější sklon zavěšení, was a rychlejší rychlost v zatáčkách.Stabilizátory jsou k dispozici v různých průměrech od 2,2, 2,3, 2,4, 2,5 a 2,6 mm pro přední a zadní strany.Stavba spolehlivého a trvanlivého závodního vozu začíná na některých z nejzákladnějších úrovní. Klouby vnější hnací hřídele jsou vystaveny některým z nejtvrdších podmínek, které si představíte.Protože jsou to nečistoty, teplo, kameny, které jsou uvedeny na trh, a tření, je jedinou cestou, jak dobře promazávat a udržovat je bezúdržbové, bezpečně připevněné boty, ve které můžete bezpečně umístit tuk. SRX8 je vybaven snadno instalovanou gumovou manžetou High Tech pro snadný úkol.Životnost hnací hřídele se díky utěsnění prodlužuje o více než 50 % a udržuje výkon vašeho modelu konstantní, a to bez ohledu na podmínky. Zároveň se snižuje potřeba náhradních dílů.S delší životností a rozložením zatížení jsme zvýšili průměr vnějších hnacích hřídelí z 9 mm na 10 mm. Zvětšili jsme také vnitřní průměr nápravy a také jsme zvýšili délku spojky.Tento dodatečný 1 mm prodloužil životnost pinů a stejně tak i pojivo při silném zatížení. I když se tyto věci přirozeně zdají být malé, platí za životnost a výkon vašeho modelu SRX8-T.Zavěšení a naklánění zavěšení náprav byly rovnoměrnější, teplota gelu byla nižší, was a naše schopnost vyžadovat více možností nastavení trucku. Nižší náklady na údržbu a výkonnější CVAs jsou jen některé drobné detaily, které můžete očekávat při zcela novém SRX8-T.Nádrž obsahuje i plovoucí sklápěčku, která zajišťuje, že palivo neuniformjete, pokud jste odchyceni na víku delší dobu, zatímco Turn Marshal udělá odborovou přestávku. Ke zaokrouhlování nádrže má také pěkný velký šnek, se kterým můžete snížit nebo přizpůsobit kapacitu a vyhovět požadavkům pravidel každé závodní organizace.Pokud se jedná o závody ve spaní a/nebo mokrých podmínkách, může být problém zabránit tomu, aby se kal shromažďoval na zadních pažích. Sada obsahuje pár lehkých polykarbonátových blatníků. Tyto děti budou odpovídat na tuto pověst, pokud se nehoda a nahromadí na vašem autě, was co se může zatížit a ovlivnit výkon. Můžete je nechat zřetelné nebo nakreslit tak, aby se vám vešel do stylové barevné schéma. Pokud jste pro vás nic neví, můžete své auto samozřejmě jezdit i bez něj, je na vás, abyste se rozhodli, kdy a jak jej používáte.Bez ohledu na to, který model od SRX8 nebo SRX8-T jste koupili, byly vylepšeny všechny modely z hlediska životnosti na pozicích tlumičů. Hlavním cílem je spolehlivost a skutečnost, že chceme, aby každý závodník, který se spustí, skončil, jsou hliníkové tlumiče tomuto úkolu vyrostly. Používáme nejkvalitnější hliník 7075 T6, který lze koupit za peníze, abychom zajistili, že se nepodstupují kompromisy, pokud jde o sílu a spolehlivost. Věže jsou obdivuhodné 5, Dick-and Tlumiče z uhlíkového vlákna jsou k dispozici, pokud vám to líbíU závodů ve třídě Truggy je řízení nanejvýš důležité. Bez nich budete uši mozek po celé závodní dráze. V našich rozsáhlých testech bylo zjištěno, že model s hřídelí s úhlem natočení 15 stupňů a se systémem následného vybočení kola je dokonale dokonalý. SRX8-T je nástroj pro zmenšení výseče s dostatečným řízením pro roztrhnutí každé zatáčky a vyvažuje se správným množstvím rukojeti zadního kola.Řídicí a doběhové bloky se skládají ze super pevné hliníkové slitiny 7075 T6. Díly jsou černě eloxovány a opracovány, aby získaly elegantní lesklý stříbrný okraj. Dámy a pánové, vzhled je v souladu s výsledky. Doplňkové přetákové bloky jsou dostupné v 13, 17, 19°, je-li zapotřebí více či méně řízení.Aby se prodloužila životnost volantu a zadních kol, prodloužili jsme osy a rozdělili vzdálenost mezi skladovací prostory směrem ven.Toto vylepšení nejen prodlužuje životnost ložiska, ale také snižuje riziko vůle a zajišťuje stabilnější nastavení sklonu kol u auta s masivními pneumatikami, jako je Truggy.Očekáváte rovnoměrnější zatáčení a lepší opotřebení pneumatik.Přední řidítka ze 7075-T6 jsou černě eloxovaná se silanovými hranami, více než sexy.Řídící vřeteno pojme také 5 různých desek Ackermann. 0,1,2,3,4. Obecně je 0 nejjednodušším řízením, zatímco 4 je agresivnější. Řízení vašeho modelu SRX8-T můžete přizpůsobit potřebám řízení. Všechny desky se snadno identifikují pomocí značkacích na straně desky.Protože tratě dosahují vyšší úrovně trakce a vyšší rychlosti, jsou požadavky na větší přilnavost a stabilitu velmi vysoké. Aerodynamika není nic méně než způsob, jak zlepšit výkon vašeho modelu. Pro upevnění křídel jsme vyvýšili mimořádně odolný design. S dodatečnou výškou 15 mm přivádí tento držák křídla na čerstvý vzduch a nabízí ještě větší výstup a boční stabilitu.S dalšími aerodynamickými výhodami, které může vaše křídla nyní vyrábět, můžete dát silnější plyn a zatáčení se sebedůvěrou ještě více. Nemáte strach, abyste s tímto chvivým chlapkem, který je namontován na vašem novém SRX8-T ……………………………………………………………………………………Jako aktuální aktualizace ve všech sad závodních sad od serpent je sada SRX8-T vybavena kuličkovými ložisky NSK. Japonská ložiska jsou velmi kvalitní a prodlužují životnost vašeho modelu. Menší tření, vyšší účinnost, kratší doba výměny – tato ložiska NSK nejsou žertovným činem a doufáme, že vám přinese přidanou hodnotu vaší sady. Najdete zde ložisko NSK na nábojů kol, vřetenech řízení, v celém hnacím ústrojí a řízení.Nezáleží na tom, zda poprvé koupíte Serpent produkt nebo zda tento SRX8-T rozšíří vaši arsenál. Museli jsme převzít tento elegantní a stylový radiobox z automobilové série SRX8. Tento rozhlasový box ve tvaru elektroproudu není jen jedním z nejlepších v tomto odvětví, díky čemuž je instalace velmi snadná. Hlavní těleso radiostanice se skládá z jednoho kusu vysoce kvalitního nylonu se dvěma krytkami, které mohou snímat personalizované vinyoběžné lepidlo. Vyrovnání serva plynu umožňuje spontánní přizpůsobení předpětí brzd, was předchoz Nezáleží na tom, zda chcete použít spínač či nikoli, nebo starší AMB nebo novější AMB transpondér - tento box pokrývá všechny základy.Osobní obchody jsou tak subjektivní, jak si jen dokážete představit. Protože tolik lidí má rozdílné názory na to, co was cool je, s dobrou skupinou jsme se na tuto oblast skutečně tvrdě setkali. Spojili jsme desítky jednotlivců, abychom rozhodli, jakým směrem bychom měli jít. V minulosti jsme měli některé skvělé tělíně a některé, které byly méně než skvělé. Nastal čas, abychom to pro SRX8-T. Vybrali jsme všechny ty nejzajímavější modely, které jsme dokázali najít ve větším množství těl, a poté jsme umístili některé své stylové koncepty ze všech těl, které jsme předtím připravili. Výsledný výrobek byl karoserie, která vypadala jako šedá, pevná a stylová, vhodná pro skutečný truggy. Doufáme, že máte rádi vzhled stejně jako my a najděte důvěru v způsob, jakým vypadá váš kamion na závodní dráze.Když jsme se na misi snažili vytvořit zcela nový truggy pro tuto oblíbenou třídu, usilovně pracujeme na vytvoření mistrovské továrny. Zpětná vazba od našich týmových řidičů, kteří jedou se S811T, nám umožnila zaplnit některé skutečně velké chodby, často jsme slyšeli, lépe, lépe zde a lépe. Tímto způsobem jsme si uvědomili, že průměrné provedení by nebylo dost dobré. Hodiny jsme strávili stylem, tvarem a úpravou komponentů a výkonovým hledím, abychom zvedli laťku pro to, was co se očekává od kvalitního závodního Truck. Základy SRX8 byly naštěstí především fantastickým základem; skutečně nám pomohly snížit ztracený čas na rozvoj a nadbytečné výdaje. S ohledem na požadavky na nákladní vůz, který je více než buggy, jsme museli být inovativní v oblastech, které nebyly u žádného z našich předchozích vozidel SRX8. Jako značka jsme hrdí na to, že se můžeme posunout kupředu, ať už je velká nebo malá. Pokud je vše řečeno a vykonáno, jsme velmi hrdí na to, že vám představíme dlouho očekávaný SRX8-T. SRX8-T má mimořádně dlouhou životnost a je volně žijící na závodní dráze. Čím více se mu přihodíte, tím rychlejší čas kol obdržíte jako odměnu. Je to skutečně fantastický Truck a my vám přejeme ty nejlepší výsledky na závodní dráze.

    Tento text byl přeložen strojově.

    Parametry

    Příslušenství nutné k provozu: akupack pro přijímač · žhavící svíčka · žhavící startér s nabíječkou · palivo modelu na bázi methanolu/olej · pneumatiky · spalovací motor · RC systém
    Typ modelu: Truggy
    Měřítko: 1:8
    Provedení: Sada
    Zařízení na dálkové ovládání: Není součástí dodávky
    Druh pohonu (modelářství): 4WD (4x4)
    Provedení modelu: stavebnice
    Věkové kategorie: od 14 let
    Hmotnost: 8 kg
    Kategorie produktu: RC model auta

    Obsah dodávky

    Stavebnice serpent Cobra SRX8 Truggy GP 1/8 4WD

    EAN: 714735211197
Otázky a odpovědi k tomuto produktu

Zatím zde není žádná otázka ani odpověď k tomuto zboží. Buďte první, kdo se zeptá :-)

Recenze & Hodnocení výrobku