Kód: c_2349340
Re 4/4 II byly koncipovány jako univerzální lokomotivy SBB a používají se jak před cestováním, tak před nákladními vlaky. Se 277 lokomotivami je to největší série ve Švýcarsku. Re 4/4 II byl postaven od roku 1964 do roku 1985 a dodnes byl používán. V provozu AE 6/6 na Gothard byla k dispozici rychlá a výkonná lokomotiva pro rychlé vlaky. Koleje jsou však velmi zatěžovány dvěma tříosými podvozky. To omezilo zejména rychlost v zatáčkách AE 6/6. S re 4/4 II byl nyní lokomotiva, která mohla jezdit i v zatáčkách rychle. Lokomotiva o výkonu 4700 kW, maximální rychlosti 140 km/h, byla proto klasifikována jako třída R Lok. Design byl přizpůsoben modelu Re 6/6. Obě lokomotivy budou v průběhu času jezdit také ve dvou trakci jako Re 10/10.
Vzhledem k tomu, že neexistují alternativy, byly některé lokomotivy pro společnost Swiss-Express konkrétně rekonstruovány. Obdržíte prodlouženou vyrovnávací kohlu, nové spojky a nátěr v oranžovém/šedooranžové barvě Swiss Express. Kromě toho nesou logo SBB místo výroku mlžů. Ostatní zařízení Re 4/4 II byla později dále modernizována, například snímače jednoho proudu, pravoúhlé halogenové reflektory a klimatizační stanice SBB pro kabinu strojvedoucího se používají i u BLS a jiných švýcarských drah.
Tento text byl přeložen strojově.
Parametry
Provedení modelové železnice: elektrická lokomotiva, model
Délka přes nárazník / délka přes spřáhla: 93 mm
Číslo výrobce: H3022
Proudový systém: Analog DC rozhraní
Konstrukční velikost: N
Věkové kategorie: od 15 let
Výhody
5-pólový motor
Odběr proudu na všech osách
Rozhraní nem 651
Švýcarský světelný tok
Detailní zohlednění všech rozdílů ve konstrukci
Úchyt SPOJKY NEM
EAN: 4250528610939