Kód: t_08851803
Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - balíček VW komplet - Volkswagen, Škoda, Audi, Seat
Popis produktu Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - balíček VW komplet - Volkswagen, Škoda, Audi, Seat
Tento diagnostický systém disponuje všemi funkcemi dostupnými u řídících jednotek vozidel koncernu Volkswagen, tedy jmenovitě u značek Volkswagen, Audi, Škoda a Seat. Jedná se o funkce pomocí kterých se provádějí všechny diagnostické operace jako např. čtení a mazání paměti závad, přizpůsobování po výměně řídících jednotek, přizpůsobování klíčů, nastavování komfortních systému, změny konfigurace apod. Podpora funkcí záleží hlavně na míře vybavení připojeného vozu a na samotné značce. Ne všechny automobilky dovolují rozsáhlé zásahy do elektroniky vozu a tak nejsou vždy veškeré funkce, jako je např. hromadné mazání pamětí závad nebo grafická podpora nastavení předstřiku, dostupné.
U vozidel tohoto koncernu jsou podporovány všechny dostupné komunikační protokoly, tedy od nejstaršího s označením K-line, přes dnes jevíce rozšířený CAN-BUS, až po nejnovější komunikaci s označením UDS, která je použita hlavně při práci s přístrojovým panelem a komfortními řídícími jednotkami. Čím dál tím více se ovšem již v dnešní době setkáváme s tím, že protokol UDS je již použit i pro řídící jednotky motoru, zvláště tedy u vozidel Audi nad rok výroby 2010.
Přístroj je kompletně přeložen do Češtiny, včetně popisu všech chybových kódů a živých dat. Je schopen komunikovat s vozy jak na bázi EOBD normy, která zajišťuje funkce měření emisních hodnot a komunikaci s pamětí závad řídící jednotky motoru, tak pomocí samostatných komunikačních protokolů každé značky. Díky tomu lze prohlížet paměť závad stovek řídících jednotek v jakémkoliv napojeném vozidle. Samozřejmostí je, že i tyto chybové kódy jsou všechny přeloženy do Češtiny. V paměti diagnostiky je celkem přeloženo více než 30 000 chybových kódů od podporovaných značek.
Nechybí ani možnost sledování živých hodnot, jejich nahrávání a následné přehrávání. Aktuální data je možné sledovat jak ta bulce, tak v grafu popř. přímo na modelu přístrojové desky v přístroji. Díky dvou procesorům vestavěným v diagnostice je komunikace s vozem a provádění veškerých funkcí zcela plynulé a pohodlné. Přístroj disponuje dotykovou obrazovkou, takže jej lze ovládat pouhým dotykem speciální tužtičky, která je přiložena ve vybavení.
Veškeré diagnostické funkce lze provádět na vozech v rozmezí let výroby 1994 – 2012. Pro starší vozy, které nemají jednotnou zásuvku (16 pinů) je třeba dokoupit příslušnou redukci s označením 2x2 (tato zásuvka je z pravidla ve vozech koncernu VW vyrobených před rokem 1998).
Podporované značky – kompletní diagnostika:
Audi
Seat
Škoda
Volkswagen
Podporované vozy - základní diagnostika OBDII (motor + emise):
U všech ostatních světových značek je navíc možné provádět základní diagnostiku motoru dle normy OBDII. Tato norma dovoluje vyčtení a smazání paměti závad řídící jednotky motoru, měření emisních hodnot a kontrolu živých dat (z provozu vozidla) ze stanovených čidel, které jsou pro všechny vozy dle této normy totožné.
Benzínové motory - rok výroby 2000 a výše
Naftové motory - rok výroby 2003 a výše
Podporované funkce:
Identifikace řídicí jednotky
Podpora všech OBDII protokolů a všech 9-ti testovacích módů
Čtení a mazání chybových kódů z pamětí závad dostupných řídících jednotek
Test akčních členů a sledování živých dat (grafy, tabulka, přístrojový panel)
Nahrávání, ukládání a následné přehrávání živých dat
Základní nastavení (např. škrtící klapky)
Přizpůsobení jednotek (slouží k individuálnímu doladění jednotlivých parametrů řídicích jednotek)
Login – zadání tajného čísla (oprávnění přístupu k zabezpečeným funkcím)
Kódování jednotek (nastavení řídicí jednotky dle typu)
Poznámka: Vždy platí, že daný rozsah funkcí závisí na typu připojeného vozu. U nejnovějších modelů je možné provádět stovky postupů, které spadají do zmíněných funkcí. Naproti tomu u vozidla z roku 1990, kdy se s diagnostikou teprve začínalo, není možné provádět funkce jako je přizpůsobení nebo kódování jednotek.
Příklady komfortních funkcí:
Mezi tyto funkce se řadí veškeré postupy, kterými se mění ať už jednotlivě, nebo hromadně, určité parametry řídící jednotky. Seznam je pouze výběrem těch nejpoužívanějších funkcí, tudíž neobsahuje všechny dostupné servisní možnosti.
Nastavení startovací dávky u motorů Tdi
Otevření čelisti elektronické parkovací brzdy
Základní nastavení škrtící klapky (Elektronika motoru)
Základní nastavení ventilu AGR (Elektronika motoru)
Reset servisních intervalů (Přístrojový panel)
Přizpůsobení servisních intervalů
Přizpůsobení nových klíčů
Programování a učení dálkového ovládání
Nastavení základního předstihu
Kontrola spínačů pedálů a zapnutí klimatizace u vznětových motorů
Základní nastavení palivového čerpadla T(FSI)
Základní nastavení vačkového hřídele sacích ventilů
Odvzdušnění hydraulického okruhu
Přizpůsobení snímače tlaku po výměně
Mazání kontrolek (abs, airbag, automatické převodovka…)
Učení klíčů a dálkových ovládání (Přístrojový panel, Imobilizér)
Automatické zamykání / odemykání
Vyvolání regenerace filtru DPF + postup k jeho pravidelné regeneraci
Aktivace / deaktivace tempomatu
Přizpůsobení přístrojového panelu a ŘJ motoru
Základní nastavení rozsahu xenonových světlometů
Kalibrace snímačů zrychlení
Test tlakování ABS systému
Kódování snímače tlaku pneumatik
Kontrola vstřikování čerpadla
Nastavení volnoběžných otáček u benzínových a TDI motorů
Změna citlivosti mikrofonu u Hands Free
Aktivace automatického otvírání oken
Změna jazykové sady v panelu přístrojů
Změna jednotek v panelu přístrojů
Obsah balení:
Diagnostický přístroj SIXTOL S8 v provedení pro koncern Volkswagen
Návod k použití
Brožura diagnostických postupů ke koncernu VW
USB kabel do počítače pro aktualizace přístroje
16-ti pinový kabel do univerzální zásuvky vozidla
Přenosný kvalitní obal na uložený všeho vybavení
Paměťová karta - slouží k aktualizování softwaru
Podpora na emailu + telefonní lince