Výprodej součástek za skvělé ceny zde
Volejte +420 464 601 222 (Po-Pá 8-17h)

Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - balíček VW komplet - Volkswagen, Škoda, Audi, Seat

Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - balíček VW komplet - Volkswagen, Škoda, Audi, Seat
  • Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - balíček VW komplet - Volkswagen, Škoda, Audi, Seat
  • Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - balíček VW komplet - Volkswagen, Škoda, Audi, Seat
  • Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - balíček VW komplet - Volkswagen, Škoda, Audi, Seat
  • Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - balíček VW komplet - Volkswagen, Škoda, Audi, Seat
  • Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - balíček VW komplet - Volkswagen, Škoda, Audi, Seat
  • Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - balíček VW komplet - Volkswagen, Škoda, Audi, Seat
  • Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - balíček VW komplet - Volkswagen, Škoda, Audi, Seat
  • Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - balíček VW komplet - Volkswagen, Škoda, Audi, Seat
  • Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - balíček VW komplet - Volkswagen, Škoda, Audi, Seat
Cena nyní (s DPH):
10098,99Kč
bez DPH
8346,-

Toto zboží bohužel neumíme momentálně dodat v rozumném termínu, ale určitě u nás naleznete něco podobného. Zkuste to třeba v této kategorii: Nezařazené t

Pokud chcete zjistit přesnou dostupnost, kontaktujte nás na emailu podpora@puhy.cz

DOPRAVA ZDARMA
    Kód: t_08851803

  • Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - balíček VW komplet - Volkswagen, Škoda, Audi, Seat
    Popis produktu Autodiagnostika SIXTOL S8 CZ - balíček VW komplet - Volkswagen, Škoda, Audi, Seat

    Tento diagnostický systém disponuje všemi funkcemi dostupnými u řídících jednotek vozidel koncernu Volkswagen, tedy jmenovitě u značek Volkswagen, Audi, Škoda a Seat. Jedná se o funkce pomocí kterých se provádějí všechny diagnostické operace jako např. čtení a mazání paměti závad, přizpůsobování po výměně řídících jednotek, přizpůsobování klíčů, nastavování komfortních systému, změny konfigurace apod. Podpora funkcí záleží hlavně na míře vybavení připojeného vozu a na samotné značce. Ne všechny automobilky dovolují rozsáhlé zásahy do elektroniky vozu a tak nejsou vždy veškeré funkce, jako je např. hromadné mazání pamětí závad nebo grafická podpora nastavení předstřiku, dostupné.

    U vozidel tohoto koncernu jsou podporovány všechny dostupné komunikační protokoly, tedy od nejstaršího s označením K-line, přes dnes jevíce rozšířený CAN-BUS, až po nejnovější komunikaci s označením UDS, která je použita hlavně při práci s přístrojovým panelem a komfortními řídícími jednotkami. Čím dál tím více se ovšem již v dnešní době setkáváme s tím, že protokol UDS je již použit i pro řídící jednotky motoru, zvláště tedy u vozidel Audi nad rok výroby 2010.

    Přístroj je kompletně přeložen do Češtiny, včetně popisu všech chybových kódů a živých dat. Je schopen komunikovat s vozy jak na bázi EOBD normy, která zajišťuje funkce měření emisních hodnot a komunikaci s pamětí závad řídící jednotky motoru, tak pomocí samostatných komunikačních protokolů každé značky. Díky tomu lze prohlížet paměť závad stovek řídících jednotek v jakémkoliv napojeném vozidle. Samozřejmostí je, že i tyto chybové kódy jsou všechny přeloženy do Češtiny. V paměti diagnostiky je celkem přeloženo více než 30 000 chybových kódů od podporovaných značek.

    Nechybí ani možnost sledování živých hodnot, jejich nahrávání a následné přehrávání. Aktuální data je možné sledovat jak ta bulce, tak v grafu popř. přímo na modelu přístrojové desky v přístroji. Díky dvou procesorům vestavěným v diagnostice je komunikace s vozem a provádění veškerých funkcí zcela plynulé a pohodlné. Přístroj disponuje dotykovou obrazovkou, takže jej lze ovládat pouhým dotykem speciální tužtičky, která je přiložena ve vybavení.

    Veškeré diagnostické funkce lze provádět na vozech v rozmezí let výroby 1994 – 2012. Pro starší vozy, které nemají jednotnou zásuvku (16 pinů) je třeba dokoupit příslušnou redukci s označením 2x2 (tato zásuvka je z pravidla ve vozech koncernu VW vyrobených před rokem 1998).


    Podporované značky – kompletní diagnostika:
    Audi
    Seat
    Škoda
    Volkswagen

    Podporované vozy - základní diagnostika OBDII (motor + emise):
    U všech ostatních světových značek je navíc možné provádět základní diagnostiku motoru dle normy OBDII. Tato norma dovoluje vyčtení a smazání paměti závad řídící jednotky motoru, měření emisních hodnot a kontrolu živých dat (z provozu vozidla) ze stanovených čidel, které jsou pro všechny vozy dle této normy totožné.

    Benzínové motory - rok výroby 2000 a výše
    Naftové motory - rok výroby 2003 a výše

    Podporované funkce:
    Identifikace řídicí jednotky
    Podpora všech OBDII protokolů a všech 9-ti testovacích módů
    Čtení a mazání chybových kódů z pamětí závad dostupných řídících jednotek
    Test akčních členů a sledování živých dat (grafy, tabulka, přístrojový panel)
    Nahrávání, ukládání a následné přehrávání živých dat
    Základní nastavení (např. škrtící klapky)
    Přizpůsobení jednotek (slouží k individuálnímu doladění jednotlivých parametrů řídicích jednotek)
    Login – zadání tajného čísla (oprávnění přístupu k zabezpečeným funkcím)
    Kódování jednotek (nastavení řídicí jednotky dle typu)
    Poznámka: Vždy platí, že daný rozsah funkcí závisí na typu připojeného vozu. U nejnovějších modelů je možné provádět stovky postupů, které spadají do zmíněných funkcí. Naproti tomu u vozidla z roku 1990, kdy se s diagnostikou teprve začínalo, není možné provádět funkce jako je přizpůsobení nebo kódování jednotek.


    Příklady komfortních funkcí:
    Mezi tyto funkce se řadí veškeré postupy, kterými se mění ať už jednotlivě, nebo hromadně, určité parametry řídící jednotky. Seznam je pouze výběrem těch nejpoužívanějších funkcí, tudíž neobsahuje všechny dostupné servisní možnosti.

    Nastavení startovací dávky u motorů Tdi
    Otevření čelisti elektronické parkovací brzdy
    Základní nastavení škrtící klapky (Elektronika motoru)
    Základní nastavení ventilu AGR (Elektronika motoru)
    Reset servisních intervalů (Přístrojový panel)
    Přizpůsobení servisních intervalů
    Přizpůsobení nových klíčů
    Programování a učení dálkového ovládání
    Nastavení základního předstihu
    Kontrola spínačů pedálů a zapnutí klimatizace u vznětových motorů
    Základní nastavení palivového čerpadla T(FSI)
    Základní nastavení vačkového hřídele sacích ventilů
    Odvzdušnění hydraulického okruhu
    Přizpůsobení snímače tlaku po výměně
    Mazání kontrolek (abs, airbag, automatické převodovka…)
    Učení klíčů a dálkových ovládání (Přístrojový panel, Imobilizér)
    Automatické zamykání / odemykání
    Vyvolání regenerace filtru DPF + postup k jeho pravidelné regeneraci
    Aktivace / deaktivace tempomatu
    Přizpůsobení přístrojového panelu a ŘJ motoru
    Základní nastavení rozsahu xenonových světlometů
    Kalibrace snímačů zrychlení
    Test tlakování ABS systému
    Kódování snímače tlaku pneumatik
    Kontrola vstřikování čerpadla
    Nastavení volnoběžných otáček u benzínových a TDI motorů
    Změna citlivosti mikrofonu u Hands Free
    Aktivace automatického otvírání oken
    Změna jazykové sady v panelu přístrojů
    Změna jednotek v panelu přístrojů

    Obsah balení:
    Diagnostický přístroj SIXTOL S8 v provedení pro koncern Volkswagen
    Návod k použití
    Brožura diagnostických postupů ke koncernu VW
    USB kabel do počítače pro aktualizace přístroje
    16-ti pinový kabel do univerzální zásuvky vozidla
    Přenosný kvalitní obal na uložený všeho vybavení
    Paměťová karta - slouží k aktualizování softwaru
    Podpora na emailu + telefonní lince
Otázky a odpovědi k tomuto produktu

Zatím zde není žádná otázka ani odpověď k tomuto zboží. Buďte první, kdo se zeptá :-)

Recenze & Hodnocení výrobku